Hur kan vi hjälpa dig?
-
Vad är Outspot?
Outspot är en webbplats för online-erbjudanden där du kan handla till bra priser. Låt oss inspirera dig med våra fantastiska erbjudanden och ge ditt liv färg! En weekendresa till Rom, en kulinarisk upplevelse på en restaurang nära dig, en utflykt med dina barn, en stunds avkoppling på en spaanläggning, en träningsaktivitet, ett praktiskt köksredskap, det perfekta smycket till din partner ... detta är bara ett litet urval av vårt breda utbud! vårt omfattande utbud!
Surfa in på vår webbplats nu för att upptäcka alla våra erbjudanden eller prenumerera på vårt kostnadsfria nyhetsbrev. I vårt nyhetsbrev får du reda på de senaste trenderna varje dag och kan spana in de senaste online-erbjudandena före alla andra. För att börja prenumerera skriver du bara in din e-postadress i det nedre högra hörnet på den här sidan.
Handla på Outspot med bara några få klick! Klicka på "Beställ nu!" så leder vi dig igenom resten av köpet. Du kan betala med Visa, Maestro, PayPal, Mastercard eller med banköverföring. Outspot garanterar kvaliteten och tillförlitligheten på vår webbplats tack vare kvalitetsmärkningen BeCommerce. Så fort betalningen har gått igenom skickar vi kupongen till dig med e-post och/eller den köpta varan.
Vill du veta vad andra kunder tycker om Outspot? Surfa snabbt till Trustpilot och läs de många positiva kommentarerna från våra kunder.
Gilla Outspot på Facebook och håll dig uppdaterad om våra erbjudanden, över 40 000 Outspot-fans har redan tryckt på Gilla-knappen!
-
Mina köp
Ange din e-postadress på https://www.outspot.se/sv/mina-kop för att få en översikt över alla beställningar som du har gjort hos Outspot under de senaste 100 dagarna.
Här kan du också se dina beställningar eller spåra ditt paket online. Klicka på "Spåra ditt paket" till höger för att få mer information.
-
Köp flera kuponger
Så länge en kampanj pågår kan du köpa ett obegränsat antal kuponger. Så snart erbjudandet löper ut upphör försäljningen. Det bästa du kan göra då är att hoppas på ett liknande erbjudande vid ett annat tillfälle. Så håll ett vakande öga på Outspots nyhetsbrev och webbplats!
-
Avregistrera dig från nyhetsbrevet
Klicka på länken för avregistrering som finns i slutet av varje nyhetsbrev. Fungerar det inte? Kontakta i så fall helpdesk@outspot.sv
-
Varan har inte tagits emot
Kontrollera leveranstiden på din inköpsbekräftelse eller längst ner i erbjudandet på vår webbplats. Observera att det kan ta upp till tre veckor för vissa varor att levereras. Kontrollera dina köp och spåra ditt paket på https://www.outspot.se/sv/mina-kop. Om ditt paket skickades utan spårningskod får du endast en uppskattning av den förväntade leveranstiden.
Har leveranstiden löpt ut och du kan inte spåra ditt paket online? Kontakta kundtjänsten med hjälp av de kontaktuppgifter som anges på din köpbekräftelse och längst ner i erbjudandet på vår webbplats.
-
Returnera en vara (utan fel)
Du har 14 dagar på dig att utöva din ångerrätt och avbryta köpet, oavsett anledning. Men Outspot går ett steg längre och erbjuder dig en ångerrätt på 30 dagar. Denna period börjar gälla dagen efter det att dina varor har levererats. När du har utövat din ångerrätt har du 14 dagar på dig att returnera din beställning. Detta innebär att du kan handla utan att behöva vara orolig.
Observera att ångerrätten inte gäller för varor som specialtillverkats för dig, för produkter som säljs i förseglade förpackningar av hygieniska skäl och där du har brutit förseglingen efter leveransen (t.ex. underkläder och vissa sovartiklar).
När det gäller andra artiklar är det viktigt att du hanterar varan med varsamhet om du vill utöva din ångerrätt. Vi förbehåller oss rätten att besluta om eventuella värdeminskningar av varan om de har uppstått till följd av att du inte har hanterat varan med varsamhet. För vissa förbrukningsvaror är det till exempel inte nödvändigt att öppna förpackningen. Om du ändå öppnar varan kan detta då leda till att vi beslutar om en värdeminskning på varan som kan uppgå till 100 % av inköpspriset.
Om du ångrar avtalet kommer vi att återbetala alla betalningar som du har gjort fram till dess, exklusive leveranskostnader och alltid senast 14 dagar efter det att vi har informerats om ditt beslut att ångra avtalet. Du kommer att få välja mellan att få en kupong med ytterligare ersättning eller en banköverföring till ditt konto. Väljer du en banköverföring? Begär då om att få omvandla din kupong i ditt e-postmeddelande. Det är enkelt! Om du endast returnerar en del av din beställning återbetalas inte leveranskostnaderna. Vi kan vänta med återbetalningen till dess att vi har fått tillbaka varorna eller till dess att vi har fått ett bevis på att du har returnerat varorna, beroende på vilket som inträffar först.
Hur returnerar jag en vara?
Information om hur du kan returnera din vara kostnadsfritt anges alltid högst upp på kampanjsidan. Titta om det står ”Kostnadsfri retur”. För returetikett och rätt returadress kontaktar du vår eftermarknadstjänst med hjälp av kontaktuppgifterna som anges längst ner på kampanjsidan eller på din köpbekräftelse.
-
Defekt vara
Kontaktuppgifter till eftermarknadstjänsten finns längst ner i erbjudandet på vår webbplats och på din köpbekräftelse. Skicka ett foto eller en video av den defekta produkten tillsammans med en beskrivning av problemet. Vi skickar sedan en lösning till dig så snart som möjligt via e-post.
I de flesta fall omfattas du av en lagstadgad garanti på 2 år, som alltid tydligt anges längst ner i erbjudandet på vår webbplats och på din köpbekräftelse. Garantin gäller dock inte för specialtillverkade artiklar, förbrukningsvaror och varor som inte kan returneras på grund av hygieniska skäl, t.ex. sängkläder, vitvaror, kläder osv.
-
Tillgänglighet och bokning (hotell/fritidsaktiviteter)
Antalet kuponger du kan köpa beror på erbjudandet och bokningsperioden. För att kontrollera tillgängligheten klickar du på "Beställ nu" och ser hur många platser du fortfarande kan köpa. Så länge erbjudandet inte anges som "Slutsålt" finns det fortfarande plats.
Om Outspot föreslår datum kan endast dessa datum bokas.
Vill du flytta eller avbryta din bokning? Så snart hotellet har bekräftat datumet för vistelsen gäller hotellets eller den berörda samarbetspartnerns villkor för avbokning eller ändring. Kontakta den berörda partnern som anges på din kupong eller längst ner i erbjudandet på vår webbplats i händelse av avbokning eller ändring. Deras svar ges alltid beroende på tillgänglighet.
-
Ångra köp av kuponger (hotell/fritidsaktiviteter)
Otroligt men sant! I vissa erbjudanden finns det till och med en återbetalningsgaranti som gäller upp till 6 månader efter köpet. Du behöver inte längre tveka att köpa en upplevelse till dina vänner/kollegor/familj eller dig själv. Om du ändrar dig i efterhand eller om mottagaren inte är helt nöjd med kupongen är det inga problem. Du eller den person som fått kupongen kan alltså få den helt återbetalad inom 6 månader utan problem. Detta förstås så länge kupongen ännu inte har bokats hos partnern, använts eller gått ut. Den här garantin är unik i sitt slag och går långt utöver de lagstadgade 14 dagarna (ångerrätt). Det är det här som Outspot står för!
Observera att återbetalningsgarantin inte gäller om den inte uttryckligen nämns i ett erbjudande. Ångerrätten och återbetalningsgarantin gäller inte för resor som bokas online och biljetter till evenemang, konserter, festivaler eller upplevelser som avser ett eller flera fasta datum.
Hur avbryter man köpet av en kupong? Fyll i kontaktformuläret nedan så hjälper vi dig så snart som möjligt.
-
Kontakta oss
Hittar du inte svaret på din fråga? Fyll i kontaktformuläret så hjälper vi dig gärna. Ange ditt beställningsnummer i varje meddelande.